Pagina's

maandag 28 maart 2016

Hello Kitty marathon: Swatches deel 2

Vandaag is het tijd voor het tweede deel van de Hello Kitty marathon: de swatches van de basiskleuren uit de collectie. Lees verder om erachter te komen wat mijn ervaringen waren met deze gele, rode en blauwe lak!

My Twin Mimmy

Deze zonnige gele lak draagt de naam 'My Twin Mimmy'. Het is een crèmelak. Overigens zijn ook vandaag alle swatches zonder topcoat.


Geel is altijd een lastige nagellakkleur. Ik denk dat ik geen enkele gele lak heb die in minder dan drie laagjes dekkend is. Deze vormt daar geen uitzondering op: voor bovenstaand resultaat had ik drie lagen nodig. De substantie was een beetje dik, waardoor het niet lekker lakte. Toch droogde de lak prachtig glanzend en egaal op, wat ik een groot pluspunt vond.


5 Apples Tall

De volgende swatch is van '5 Apples Tall'. Dit is een zachtrood kleurtje, helemaal passend bij Hello Kitty. Ook dit is een crèmelak, dus zonder glitters of shimmers.


Deze lak is een toppertje. Met één laagje was deze al bijna dekkend, alleen mijn tips schenen nog een beetje door. Vandaar dat twee laagjes wel nodig waren. De substantie is precies goed, waardoor netjes lakken perfect ging. Ook deze lak heeft een mooie glans en is egaal van zichzelf.


My Pal Joey

De laatste swatch van vandaag is van 'My Pal Joey'. Net als de andere twee is dit een crèmelak. Het is echt een basis blauwe kleur: niet licht, niet donker.


Twee laagjes waren genoeg voor een volledige dekking. De substantie was net zo fijn als die van de rode '5 Apples Tall', helemaal prima dus. Wat hou ik er toch van dat de lakken uit deze collectie van zichzelf zo mooi glanzen en egaal zijn! Bij deze mooie blauwe was dat ook het geval.


Ik ben erg blij met mijn zes lakken uit de Hello Kitty collectie. Er is er geen enkele die me echt is tegengevallen. OPI is wat dat betreft een goed en betrouwbaar merk. Ten opzichte van budgetmerken als Essence en Catrice merk je dat OPI net wat beter blijft zitten (minder tipwear, geen chips) en de substantie vaak wat beter is. Daar hangt dan wel een prijskaartje aan, want de normale prijs voor een OPI-lak is €14,95. Als je dat meeneemt, dan blijft naar mijn mening de prijs-kwaliteitverhouding van bijvoorbeeld Essence en Catrice toch het beste.


Dit was alweer het tweede deel van de Hello Kitty marathon. Ben je benieuwd naar andere swatches van deze collectie, kijk dan nog even naar het artikel met swatches van de roze tinten. Volgende week verblijd ik je met een Hello Kitty nail art!

De OPI Hello Kitty collectie is helaas niet uitgebracht in Nederland. Mijn lakken komen van Ebay.

2 opmerkingen: