Pagina's

maandag 7 maart 2016

Vrolijke glitternagels

Ik had zomaar zin in glitternagels en ging daarom aan de slag met een uitbundige glitterlak. Wat mijn ervaringen met deze en de paarse basiskleur waren, vertel ik je vandaag!

Zo af en toe weet ik niet wat ik met mijn nagels zal doen. Dat was deze keer het geval. Ik wilde er niet te lang mee bezig zijn, dus een nail art viel af. Toch wilde ik wel iets leuks op mijn nagels; niet alleen een basiskleur. De makkelijkste en snelste manier om een effect te creëren, zijn dan natuurlijk glitters! Ik kreeg meteen zin om lekker te glitteren.


Als basiskleur nam ik een lichtpaarse lak van Sinful Colors. Deze draagt de naam '954 Verbena'. Ik ben groot fan van de nagellak van Sinful Colors, want ze lakken over het algemeen fijn en de kleuren zijn zo mooi helder.


Bij het eerste laagje was de lak al bijna dekkend. Er waren alleen nog een paar lichte plekjes. De substantie lakte goed.


Het tweede laagje zorgde voor volledige dekking, maar het werd helaas niet egaal. Het zag er daardoor rommelig uit. Verder is dit een prima lak. Door de dunne kwast kon ik netjes lakken, wat heel prettig was.


Tijd voor de glitters! Ik koos voor een bontgekleurde lak van Rival de Loop Young, met de toepasselijke naam '03 Fireworks'. Dit merk is niet in Nederland verkrijgbaar, maar alleen in Duitsland. Ik heb 'm afgelopen zomer gekocht, toen ik met mijn vriend in Hamburg op vakantie was. 


Zoals je kunt zien, zitten er paars/roze, gele, groene, zilveren en zwarte glitters in. Ze hebben drie groottes. De kleinste zijn allemaal zwart, de middenmaat allerlei kleuren en de grote vooral zilver. Een vrolijke combinatie!




Wat een vrolijke, glinsterende creatie is het geworden! Ik werd er helemaal blij van. De glitters brachten prima aan. Al was het wel nodig om ze een beetje deppend te lakken, zodat ze netjes over de nagel verdeeld werden. 

Deze glittercombinatie draag ik nu vier dagen en het zit er nog perfect op. Mijn nagels glinsteren dus nog even verder!

'954 Verbena' van Sinful Colors kocht ik bij Kruidvat; '03 Fireworks' van Rival de Loop Young is verkrijgbaar bij Rossmann in Duitsland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten