Pagina's

donderdag 30 juni 2016

Leuk nieuws!

Ik heb erg leuk nieuws te melden, vandaar dat er vandaag een extra artikel is! Vanaf aanstaande maandag doe ik namelijk mee aan de 'Challenge of the Month'. Wat dat precies is en wie de andere deelnemers zijn, daar vertel ik je uitgebreid over!

De 'Challenge of the Month' is een initiatief van Cindy van BrilliantNails. Iedere maand gaan allerlei nagelbloggers een vriendschappelijke strijd aan. Ze maken dan ieder voor zich een nail art in een bepaald thema. Of dit nu gebeurt uit de vrije hand, met een stempel of met stickers: het mag allemaal. Daardoor is er elke maand weer een bonte verzameling van nail arts die op verschillende technieken gebaseerd zijn.

Toen ik de oproep voor deelnemers aan het derde jaar zag, twijfelde ik eerst even. Zijn mijn nail arts niet te simpel? Ik zag mezelf namelijk nog geen prachtig gedetailleerde figuurtjes uit de vrije hand op mijn nagels tekenen. Maar na een mailwisseling met Cindy was ik overtuigd: het ging om de passie, niet om perfectionisme. Een mooi uitgangspunt, dus ik gaf me op.

Vanaf volgende week doe ik dus een jaar lang mee aan de COTM! Iedere eerste maandag van de maand laat ik jullie mijn nail art en die van de zeven andere deelnemers zien, met steeds een ander thema. Ik stel ze nu alvast aan je voor en laat van ieder van hen een nail art zien.


Als eerste Cindy van BrilliantNails. Dit is een van mijn favoriete creaties van haar van de laatste tijd. Ze heeft eerst de vlinders gestempeld en ze vervolgens met een minikwastje ingekleurd. Erg mooi!


Dit kunstwerk is van Imke van iOnTrend. Over een witte basis heeft ze met behulp van een stripingkwast allemaal vrolijk gekleurde lijnen gemaakt. Heel creatief!


Op deze Finding Dory nail art van Malinka van Nails by Malinka ben ik een beetje verliefd. Zo gedetailleerd, wauw! Ze heeft onder andere gebruik gemaakt van stempels en acrylverf.


Deze vrolijke zomernagels zijn van Ilse van InfNails. Ik ben onder de indruk van hoe zij allerlei patronen en figuren uit de vrije hand op haar nagels kan tekenen! Voor deze creatie gebruikte ze alleen wat kwastjes en een dotting tool.


Kim van Blossomslife maakte deze nail art met bloemen. Ik kon niet precies terugvinden hoe ze deze heeft gemaakt, maar het ziet er indrukwekkend uit! Ik vind de combinatie van stippen en bloemen er heel leuk uitzien.


Ook Norma van Funky G Nails kan prachtige nagels creëren. Ik ben gek op de maritieme stijl met ankers en de zee, dus deze nail art spreekt me erg aan! Ze maakte deze met behulp van stempels.


Tot slot Mandy van Mandy's Nail, Shop en DIY Blog. Voor deze felle creatie maakte ze op haar ringvinger gebruik van de watermarbletechniek. Ik vind dat er altijd zo mooi uitzien!

Ik ben erg blij dat ook ik bij dit rijtje hoor. Aanstaande maandag komt de eerste COTM online. Wat het thema dan is, blijft nog even een verrassing!

8 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ons allemaal alvast voorstelt! Heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk dat je hieraan mee doet. Ben heel erg benieuwd a.s. maandag naar alle mooie nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Er zitten hele mooie tussen maandag :)

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik heb er ook zin in. In mijn enthousiasme bijna een week tevroeg 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bedoel je dat je het bijna een week te vroeg op je blog gezet had? :P

      Verwijderen
  4. Super leuk dat je meedoet Diana. Gr Imke

    BeantwoordenVerwijderen