Pagina's

maandag 12 juni 2017

Vrolijke cupcakes

Vrijwel niemand kan een smakelijke cupcake weerstaan. Ik ben daar zeker geen uitzondering op. Deze week gold dat niet alleen voor een echte cupcake, maar ook voor mijn nagels!


Ik ging voor een lichte, zomerse kleur als basis. Het werd een lila lak van Kiko met de toepasselijke naam '330 Lilac'.


Het eerste laagje was best sheer, waardoor ik bang was dat de lak slecht zou dekken. 


Gelukkig bleek niets minder waar! Na drie laagjes was dit het resultaat. De lak was zoals ik van Kiko gewend ben: fijne substantie, prachtig glanzend en sneldrogend. Over de smalle, recht afgesneden kwast was ik ook erg tevreden.


Loopt het water je niet al in de mond bij het zien van deze vrolijke cupcakes? Ik kon ze niet weerstaan toen ik ze zag op AliExpress. Voor slechts 15 cent waren ze van mij.

Ik knipte zoveel mogelijk verschillende uit en legde ze één voor één ongeveer tien seconden in een klein bakje water. Vervolgens schoof ik ze met een pincet voorzichtig van het witte velletje en bracht ze aan op mijn nagels. Dat verliep allemaal zonder problemen. Als laatste bracht ik een laagje topcoat aan.




Wat zien ze er heerlijk uit hè? Het is een vrolijk, bontgekleurd geheel van allerlei verschillende cupcakes geworden. De lila lak laat ze mooi naar voren komen. Om je vingers letterlijk bij op te eten!

'330 Lilac' van Kiko kocht ik bij een Kiko-winkel. De water decals met cupcakes scoorde ik op AliExpress.

2 opmerkingen: