Pagina's

maandag 31 juli 2017

Mijn verzameling funny nagellak

Ik ben een echte verzamelaar. Ik moet dan ook toegeven dat ik sommige lakjes niet heb gekocht om mee te lakken, maar gewoon omdat de potjes zo onweerstaanbaar leuk zijn. Panda's, eendjes, ijsjes... Vandaag laat ik je mijn verzameling funny nagellak zien!


Nagellak in de vorm van ijsjes, hoe leuk is dat?! De dop vormt het hoorntje en de potjes het ijs. Al zou ik me wel zorgen maken als mijn ijsje neongeel, blauw of paars was, haha. Ze zijn van het merk Beauty Woman. Ik kocht ze een jaar geleden bij Tedi, een soort Duitse Euroland.


Ik heb ook nog wat ijsjesnagellak van Boulevard. Het is een leuk setje met drie van deze lakjes. Ik scoorde ze een tijd geleden bij Wibra.


Deze behoren zeker tot mijn favorieten: eendjesnagellak! Ik vind ze zo leuk en schattig. Over de lak zelf zwijg ik maar, want die is enorm slijmerig. Maar voor die ene euro die ze bij Wibra kostten, neem ik dat graag voor lief.


Aan de kop van de eend, die de dop vormt, zit een schattig minikwastje.


Eendjes zijn niet de enige nagellakdieren die ik heb; ook panda's behoren tot mijn collectie. Ik vind ze er zo lief uitzien. Ik kocht ze vorig jaar bij Woolworth, een soort Duitse Wibra.


Ook dit lakje in de vorm van een sneeuwpop is favoriet bij mij. Niet alleen de hoed en het gezichtje, maar ook de lak zelf is helemaal in stijl: de witte glitters zijn net sneeuw. Zo leuk bedacht!


Als laatste laat ik je dit Hello Kitty lakje zien. Op zich is Hello Kitty nagellak niet zo bijzonder, maar deze springt er voor mij uit omdat het potje de vorm van Hello Kitty heeft. Dat heb ik nog nooit ergens anders gezien. Ik kocht dit lakje jaren geleden bij Claire's.

Heb jij ook een zwak voor leuke potjes en verpakkingen?

2 opmerkingen:

  1. Oh, die sneeuwpop is leuk zeg! En groot gelijk heb je dat je de eendjes niet kon weerstaan. Ik weet nog dat je die kocht laatst :) Superleuk, dit soort vrolijke en unieke potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb er een groot zwak voor! De sneeuwpop is inderdaad superleuk. Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen