Pagina's

maandag 25 september 2017

Geshopt! Kortingsmarathon

De afgelopen week kwam ik zoveel kortingsacties tegen dat ik me niet kon inhouden. Essie, Kiko, Essence, Ciaté: kijk vandaag mee naar al mijn aankopen!


Met mijn nicht ging ik gezellig shoppen in Utrecht, waar we de Kiko natuurlijk niet over konden slaan. Eenmaal binnen bleek dat alle 'Nail Lacquer'-lakjes slechts 1 euro kostten. Dat liet ik me geen twee keer zeggen! Ik koos deze zes lakjes uit, waar onder aanmoediging van mijn nicht ook een aantal kleuren (roze- en roodtinten) tussen zitten die wat meer uit mijn comfortzone zijn.

Van links naar rechts zie je '294 Indigo', '379 Eggplant', '505 Pearly Honeysuckle Pink', '484 Pearly Peach', '363 Cherry Red' en '493 Vino Perlato'. Vorige week heb ik de paarse '379 Eggplant' meteen gebruikt voor een nail art met sieraden water decals. Ik kan niet wachten om de andere kleuren ook uit te proberen!


Het was weer nagelfestival bij Kruidvat, oftewel alle merken nagellak 1+1 gratis. Ook die actie kan ik nooit weerstaan. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om de hele 'Holo Rainbow'-collectie van Essence mee te nemen. Dit zijn prachtige lakjes die je tegemoet glinsteren met hun grove holografische glitters. Ik ben er gek op!

Van links naar rechts zie je '01 Hello Holo', '02 Holo Maniac', '03 Holo Rocks', '04 Holo Love'  en '05 Holo Fever'. De eerste en laatste tint lijken veel op elkaar; het verschil is dat de eerste meer zilver en de laatste meer lila/paarsig is.


Toen ik voor het Essence-schap stond, viel mijn oog ook op de nieuwe 'Brushed Metals'-collectie. Het zijn metallic lakjes met een mooie shimmer. Ik wilde er eigenlijk twee, maar al snel lagen er vier in mijn mandje en uiteindelijk alle zes, haha. Ik ben erg benieuwd hoe deze er op de nagels uitzien!

Van links naar rechts zie je '01 Steel The Show', '02 Can't Stop The Feeling', '03 Fame Is The Name', '04 It's My Party', '05 I'm Cool With It' en '06 There's No Place Like Chrome'.


Vervolgens scoorde ik nog twee topcoats van Essence. De gouden is de 'Cracked Metal' topcoat, genaamd '35 Crack Is Back!'. Jaren geleden was ik gek op crackle nagellak en ik vind het erg leuk dat Essence weer zo'n lak heeft uitgebracht. Ik hoop dat het effect net zo mooi uitpakt als op de dop te zien is.

De andere is een glow in the dark topcoat, genaamd '36 Girl On The Moon'. Ik ben van plan om deze te gebruiken voor een Halloween nail art die ik binnenkort wil gaan maken.


Nadat ik de Kruidvat had leeggekocht, ging ik door naar de Big Bazar. Daar was namelijk een actie met Essie nagellak voor €2,99. Er was bovendien een speciale koopavond, waardoor ik nog eens 15% extra korting kreeg op alle lakjes en uiteindelijk maar €2,55 per stuk betaalde!

Het bijzondere is dat er deze keer niet alleen gewone Essie nagellak was, maar ook lakjes uit de nog vrij nieuwe 'Gel Couture'-lijn. De kleuren zitten in grappige gedraaide potjes. Van links naar rechts zie je 'Pre-Show Jitters', 'Zip Me Up', 'Take A Walk', 'Perfect Posture', 'Find Me A Man-nequin' en 'Designated DJ'. Ik ben heel benieuwd hoe ze zullen lakken.


Toen ik verder door de winkel struinde, stuitte ik op twee nail art setjes van Ciaté. Ze waren afgeprijsd voor slechts €1,50. Met dit setje kun je verennagels maken.


Het doosje bevat een witte lak, een topcoat, een schaartje, een vijlblok en natuurlijk de veren. Ik heb nog nooit echte veren op mijn nagels gebruikt, dus dat wordt een primeur, haha.


Met het tweede setje kun je je nagels een spijkerbroekeffect geven. Hoe leuk is dat!


In het doosje zitten een donkerblauwe lak (met spijkerbroekstrikje, zo leuk!), water decals, studs en lijm. Ook bevat het een instructieboekje. Ik kan niet wachten om het uit te proberen!

Zo, ik denk dat ik met al deze aankopen voorlopig wel weer even door kan, haha. Het is natuurlijk veel te veel, maar ik kan me gewoon niet inhouden als ik zulke scherpe kortingen zie. In ieder geval heb ik weer een hoop nieuws om uit te proberen!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je veel leuke dingen gekocht voor hele zachte prijsjes! Ik word helemaal enthousiast van de roze en rode tinten. Zo leuk dat je je daar ook eens aan gaat wagen :) Ook de Brushed Metals vind ik er heel gaaf uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben even los gegaan! Leuk om te horen :) Ik ga me er binnenkort zeker aan wagen, haha.

      Verwijderen
  2. JAJAJA mijn primeur hier op jou Blog. Ik vond het echt superleuk in de kiko winkel in Utrecht! En wat heb je ontzettend leuke lakjes en andere dingen gekocht. Ik ben erg benieuwd naar de veren, en die spijkerbroek nagels! liefs xxx Rii

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook ontzettend leuk dat je me hielp met lakjes uitzoeken en ik door jou wat kleuren uit m'n comfortzone heb gekocht :) De setjes ga ik snel uitproberen! Bedankt voor je lieve reactie.

      Verwijderen
  3. Wow veel gescoord! O die essie lakken zijn zo fijn! Die ciate kits vind ik eigenlijk heel saai. Heb er 1 maar viel zo tegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de Essie lakken! Wat jammer dat de Ciaté-setjes je tegenvielen. Ik ben benieuwd hoe ik ze ga ervaren. Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen