Pagina's

dinsdag 10 april 2018

Test: Primark PS nagellak

Nagellak van de Primark, budgettopper of complete misser? Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit en besloot gewoon eens een setje mee te nemen. Ik testte het uit en vertel je vandaag alles over mijn ervaringen!


In de opruimbak viel mijn oog op dit leuke setje. Voor slechts een euro werd ik de nieuwe eigenaar van een blauw -, groen - en glitterlakje. Zowel het setje als de afzonderlijke lakjes hadden geen namen, behalve de aanduiding 'PS Metallic Nail Polish' op het doosje.


Ik begon met het om en om aanbrengen van de blauwe en groene lak. Ik was best onder de indruk van de dekking van het eerste laagje!


Na drie laagjes waren beide kleuren volledig dekkend, wat geen slechte score is. Ik vond de substanties een beetje stroperig, waardoor de lakken niet fijn uitsmeerden. Ook kwam er een enorme putlucht vanaf; echt een smerigere geur dan bij andere nagellak. Het geheel droogde wel snel, al wilde dat niet helemaal egaal gebeuren. Het resultaat bleef wat streperig en bobbelig.


Daarna waagde ik me aan de glitters. Zoals je ziet, bevatte de lak vierkante discoglitters die in allerlei kleuren schitterden. Om het niet té disco te maken, deed ik de lak niet op al mijn nagels.

Het aanbrengen ging moeizaam. De glitters kwamen slecht van de kwast af, waardoor ik veel moest deppen. Het nadeel van al dat deppen was dat ik een dikke laag op mijn nagels kreeg. Gelukkig droogde ook deze lak best snel. Tot slot bracht ik een laagje topcoat aan.




Ondanks de strubbelingen vind ik het resultaat best leuk geworden! Het ziet er lekker vrolijk uit met de glitters. Toch ben ik niet erg enthousiast over deze Primark nagellak. De kwaliteit is matig, al kun je natuurlijk ook geen hoge verwachtingen hebben van zulke goedkope lakjes. Wil je weinig geld uitgeven aan je nagellak, dan kun je wat mij betreft beter iets van Catrice of Essence aanschaffen.

Dit 'PS Metallic Nail Polish' setje kocht ik bij Primark.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat de nagellak toch niet helemaal je van het was, maar het resultaat ziet er in ieder geval wel erg mooi uit. Prachtige kleuren, zeker in combinatie met de glitters! Ik vind dit stiekem echt Diana-kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Romy! Je hebt helemaal gelijk: dit zijn echt bij uitstek de kleuren waar ik heel erg van hou :)

      Verwijderen